آتریناآترینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دفتر خاطرات آترینا

1-قبل از تولد آترینا

1391/11/15 23:48
نویسنده : مامانی بابایی
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

قبل از تولد آترینا

امروز 13 اردیبهشت 1391 آترینا دقیقا 2 سال و 9 ماهشه که مامان تنبلش تصمیم گرفته براش وبلاگ بسازه .

واقعیت اینه که امروز با دیدن وبلاگ مبین کوچولو معروف به مبین فرفری که خاله اش دوست و همکارمه (ل ی ) منم تشویق شدم خاطرات آترینا رو ثبت کنم .

بنا براین سعی می کنم به طور خلاصه از تولد آترینا تا به امروز رو مرور کنم .

niniweblog.com

 مامانی آترینا

مامانی در پارک ملت نوروز 88 

بابایی آترینا

بابایی قبل از به دنیا اومدن آترینا (فروردین 88قلب

امارات مال

درحال خرید برای آترینا مژه

دوبی

                                           niniweblog.com

آترینا می پرسه: پس من کجا بودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                               niniweblog.com

مامانی آترینا

سونوگرافی 

اینم آخرین سونوگرافی که آقای دکتر فریور فرزانه انجام دادند.

 سونوگرافی

اینم چند تا عکس از بستگان آترینا قبل از به دنیا اومدن آترینا

عمو حمید

عمو حمید

دایی نیما

دایی نیما

بابایی

اینم بابایی آترینا

دایی نیما

باز هم دایی نیما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)