آتریناآترینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دفتر خاطرات آترینا

109 - آترینا در رستوران قصر آریا (22/06/1392)

1392/6/26 20:36
نویسنده : مامانی بابایی
1,909 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم مامانی آترینا از طریق نت برگ دو تا کوپن تخفیف گرفته بود برای رستوران قصر آریا.جمعه ظهر برای ناهار تصمیم گرفته بودیم ازش استفاده کنیم.

آترینا

صبح رفتیم تجریش گردی و کلی پیاده روی کردیم تا کالری بسوزونیم وجا برای ناهار باز کنیم.

آترینا گلی هم با کالسکه اومده بود تجریش گردی! بازار تجریش و تندیس رو حسابی گشتیم و حدود ساعت 1 برای ناهار به سمت رستوران راه افتادیم.
چشمتون روز بد نبینه! مدتها بود همچین مدیریت ضعیف و بی ادبی برای رستوران تو این سطح ندیده بودیم!تعجب به جای اینکه کالسکه آترینا رو از ما بگیرن و یه گوشه پارک کنن از دور داد زدن اون کالسکه رو اونجا نذارید جلوی راهو می گیره بذاریدش یه گوشه جلوی راه نباشه!

آترینا

آترینا 4 قاشق پلو خالی خورد و 2 3 قاشق سوپ که نیم بها باهامون حساب کرد و 20 تومن بابت آترینا گرفت! خلاصه تخفیفی در کار نبود.

آترینا
به جای موسیقی زنده پیانو هم کلی موسیقی در پیت کوچه بازاری پخش میشد. خلاصه واقعا افتضاح بود! البته بی انصافیه اگر بگم غذا خوب نبود. مثل غذای خونه بود! فکر نکنم دیگه هیچوقت هوس کنیم به این رستوران بریم.

بابایی آترینا

اینا رو نوشتم تا اگه کسی رستوران قصر اریا رو تو وب جستجو کرد و به وبلاگ آترینا رسید نظر ما رو راجع به این رستوران بدونه! با این همه رستوران خوب شاید ترجیح بده که دیگه امتحانش نکنه!سوال

آترینا

این عکسارو هم تو تندیس گرفتیم!

آترینا

آترینا

آترینا

اینجا باران زنگ زده به گیتار آترینا!تعجبقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)