آتریناآترینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دفتر خاطرات آترینا

172 - جشن ورود به پیش دبستانی(29/06/1393)

1393/7/4 22:06
نویسنده : مامانی بابایی
1,646 بازدید
اشتراک گذاری

از حدود دو هفته قبل برای شنبه 29 شهریور آترینا گلی به همراه ولی برای جشن ورود به دوره پیش دبستانی مدرسه مهدوی دعوت شده بودند.

آترینا گلی چون شب قبل دیر خوابیده بود کل مسیر تا مدرسه رو خوابید. حدود ساعت 8:15 رسیدیم دم در مدرسه! آترینا گلی رو بیدار کردم شیر و کلوچه خورد و راس 8:30 وارد مدرسه شدیم.

 

در بدو ورود پس از سلام و خوش آمد گویی نام کودک رو می پرسیدند و اون رو به مربیان مربوطه ارجاع می دادند! کلاسا با عناوین رنگ ها نامگذاری شده بودند و آترینا کلاس سبز بود. مربی مربوطه خودشو معرفی کرد و یک کارت سبز که اسم آترینا روش نوشته شده بود رو به گردنش انداخت!

بعد از اون سه ایستگاه وجود داشت که بچه ها به کمک مربی کارهای اریگامی درست می کردند. اولی زنجیره دوستی! به این صورت که یک زنجیره می ساختن مربی اسم کودک رو می نوشت روش و به زنجیره های قبلی اضافه می کرد! بعد از اون ایستگاه ساخت قایق بود و ایستگاه آخر هم ساخت فرفره بود.

بعد از گذروندن سه مرحله بچه ها دو حلقه تشکیل دادن و عمو زنجیر باف بازی کردن البته با پدر و مادرها!

در مرحله بعد اولین بچه ای که وارد مدرسه شده بود زنگ مدرسه رو به صدا درآورد. به نشانه دوستی کبوتری رو هم آزاد کردن و نهایتا بچه ها با مربیان و پدر مادرها راهی کلاس شدند.

هر کلاس تقریبا 22 نفرست با سه مربی دو تا فارسی و یک مربی انگلیسی!

آترینا و همکلاسیهای جدید!

بچه هایی که سال قبل تو همین مدرسه بودند(پیش دبستانی 1)لباس محلی پوشیده بودن و به بچه ها شیرینی شکلات تعارف می کردن و بچه ها رو راهنمایی می کردن!

این دو نفر مربیای کلاس آترینا اینا هستند! با شال سبز از بقیه مربیا متمایز شدند.

بعد از اینکه وارد کلاس شدیم بچه ها مشغول نقاشی کشیدن شدن و مربیا مهسا الهام و ثمره توضیحاتی رو برای اولیا دادن یه سری وسایل گفتن بخریم و رو همه اش اسم بچه رو گل دوزی کنیم تا گم نشه!تعجبغمگین

نهایتا بعد از دو ساعت جلسه بپایان رسید!

اینم یه عکس از خریدها!

بچه ها توی کلاس کمد دارن که یه سری وسایل باید خریداری می شد برای استفاده در مدرسه شامل:

یک باکس برای قرار دادن وسایل ، جامدادی برای قرار دادن مسواک و خمیر دندان ، دو عدد لیوان ، دستمال سفره ، حوله و یک جفت کفش بدون بند که بچه ها تو مدرسه کفشاشونو عوض کنند.

این هم کفش بدون بند که کلی گشتیم تا پیدا کردیم.

ضمنا روی همه وسایل هم باید اسم کودک گل دوزی بشه!

روزای یکشنبه هم شنا دارن که باید یک ساک شنا ، حوله تن پوش یا شنلی ، مایو ، کلاه شنا و کلاه حوله ای با خودشون ببرند.

 این هم یک فروشگاه بزرگ اسباب بازی که به تازگی تو خیابون امیر ابراهیمی پاسداران افتتاح شده اسمش هم solaris است!

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)