آتریناآترینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

235-سفر به همدان(19/03/1395)

1395/7/13 14:22
نویسنده : مامانی بابایی

روز چهارشنبه 19 خرداد در دومین روز از ماه رمضان ما به اتفاق خانواده عمو بهنام راهی همدان شدیم. قرار بود عمو بهرام اینا هم که به بانه رفته بودن در بازگشت از سفر در همدان توقف کنند تا دو روز رو با هم در همدان به گشت و گذار بپردازیم.

ساعت حدود 8 شب به همدان رسیدیم و در هتل ابو علی سینا مستقر شدیم. بعد از کمی استراحت برای خوردن شام به رستوران رفتیم و تولد خاله نیکا رو هم اونجا جشن گرفتیم.

روز پنج شنبه بعد از خوردن صبحانه به سمت غار علیصدر راه افتادیم ساعت 11 صبح به شهر کبودر آهنگ و غار علیصدر رسیدیم.بسیار بسیار خلوت بود به خاطر ماه مبارک رمضان! با فراغ خاطر غار رو گشتیم. آترینا با بچه ها سوار یک قایق شدند و مامانیشو حسابی نگران کرد. چون می ترسید که بیفتن تو آب که خوشبختانه به خیر گذشت.

ناهار رو در رستوران هتل جهانگردی برگزار کردیم و راهی  لالجین شدیم برای دیدن و خریدن ظروف سفالی!

حدود 6 بعد از ظهر به همدان رسیدیم. حال خاله نیکا خوب نبود. بعد از کمی استراحت برای خوردن شام به فست فود پدر خوب رفتیم تا بچه ها شام بخورن!

روز پنج شنبه بعد از خوردن صبحانه و تحویل اتاق ها به دیدن آرامگاه بابا طاهر و ابوعلی سینا ، شهر تاریخی هگمتانه , گودال فرانسوی ها ، موزه هگمتانه ، کلیسای گریگوری استفان  و کتیبه های گنجنامه  رفتیم . ناهار رو در یکی از رستوران های گنج نامه که در ماه رمضان غذا داشت رفتیم.ساعت حدود 5 به سوی تهران راه افتادیم.