آتریناآترینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دفتر خاطرات آترینا

64 - سفر به مالزی (4) (17/10/1391)

1391/10/30 13:02
نویسنده : مامانی بابایی

روز چهارم

روز چهارم و پنجم سفر یعنی یکشنبه و دوشنبه از طرف تور برنامه جزیره پانکور اجرا می شد که ما شرکت نکردیم به خاطر بچه ها و برنامه ای نداشتیم. با خانواده دکتر معصومی قرار ملاقات گذاشتیم.

حدود ساعت 12 ظهر زحمت کشیدند و با ماشین ون دنبالمون اومدند و ما رو به منزلشون بردند.

آترینا

آترینا پشت در اتاق باران در هتل

روز چهارم

ساعت 9:30 از خواب بیدار شدیم و برای صبحانه رفتیم . برای ظهر با آقای دکتر معصومی قرار داشتیم که به منزلشون بریم برای ناهار.

آترینا  و شوگر

دوتا گربه داشتند و یک سگ به نام های هلو , نارنیا و شوگر

آترینا که حیوونا رو خیلی دوست داره خیلی لذت برد.

باران و هلو

باران اولش کمی از هلو ترسید ولی بعد خوشش اومد.

بعد از خوردن ناهار بچه ها با باباها رفتند استخر که تو هوای گرم مالزی خیلی می چسبید.

آترینا و شوگر

آترینا

باران

آترینا و بابایی

باران و عمو حمید

اون روز به بچه ها خیلی خوش گذشت و حسابی خستگی در کردند.

داتیس

داتیس هم کمی برامون پیانو زد.

بعد از ظهر هم رفتیم بازار چینی ها . کمی قدم زدیم و خرت و پرت خریدیم . شام رو هم در یک رستوران چینی میگو با پلوی مخلوط خوردیم که خیلی خوشمزه بود . خوبی بیرون رفتن با آدمای کاربلد اینه که بیخودی غذاهایی که به مذاقت خوشایند نیست رو تست نمی کنی.

محله چینی ها یا همان خیابان پتالینگ یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مکانهای خرید شهر کوالالامپور است . این بازار محل فروش اجناس بدلی و ارزان قیمت بوده و شما می توانید بدل خیلی از اجناس مارک دار و معروف در جهان را آنجا بیابید . انواع ساعت های مچی ، پوشاک ، لوازم تزئینی ، کیف ، کفش و…از عمده اجناس عرضه شده در این بازار است .
چانه زنی شیوه همیشگی و رسم معمول محله چینی هاست ، فروشنده ها بابت اجناس خود هر قیمتی به شما پیشنهاد کردند و هر چقدر هم به نظر شما ارزان بود باز هم جای چانه زدن و ارزانتر خریدن هست ، خریداران این اجناس بیشتر خارجی ها و بخصوص جهانگردان هستند چون برای خریدن یادگاری و سوغاتی با نرخخهای ارزان ایده آل است .

بازار چینی ها

مثلا بابایی آترینا یک کوله رو از قیمت حدود ١٣٠ رینگیت رسوند به 60 رینگیت و خرید.

ولی یه جفت دمپایی کارتونی به قول خودشون 3D برای بچه ها دیدیم ولی از 45 رینگیت پایین تر نیومد و نخریدیم 45000تومن یه جفت دمپایی پلاستیکی , خوب نمی ارزید اونم برای بچه ها که یک ماهه کوچیک میشه.